Microsoft Office Výhodný Office i pro Vaši firmu

Přečtěte si, co o používání Office 365 říkají sami zákazníci

Pro zákaznickou zkušenost s Office365 klikněte na logo.

Logo

C-Copy Centrum Praha s.r.o.

Lidé ve firmě C-Copy Centrum Praha s.r.o. využívají služby Office 365 na plno. Přechodem na emailovou službu Exchange Online šetří náklady na údržbu a správu vlastního hardware. Navíc přechod byl bezbolestný a bylo ho možné uskutečnit jen během pár hodin. Emailová komunikace se velmi usnadnila a zrychlila. Také díky synchronizaci všech různých zařízení a možností sdílení kalendáře, kontaktů, úkolů a podobně je organizace práce mnohem efektivnější.

Z mého pohledu jako IT správce firmy C-Copy Centrum Praha s.r.o. dokážu nakonfigurovat Exchange Online přesně dle přání klienta, ať už přes webové rozhraní nebo PowerShell. Když jsem v terénu, mimo dosah počítače, mohu některé úkony okamžitě nastavit přes smartphone, díky aplikaci Office 365 Admin.

David Ježek, IT správce pro C-Copy Centrum Praha s.r.o.

GMC Software Technology s.r.o.

GMC Software Technology je původně švýcarská firma zabývající se vývojem softwaru pro návrh, kompozici a produkci personalizovaných dokumentů v oblasti komunikace firem se zákazníky. Naše pobočky najdete téměř po celém světě, zejména pak v Evropě, USA, Kanadě, Latinské Americe, Asii a Austrálii.

Očekávání uživatelů jsou dnes nastavena vysoko. Často totiž pro svou vlastní potřebu využívají vyspělejší technologie, než mají k dispozici ve firmách. Služba Office 365 pro nás tedy byla jasnou volbou. Díky ní jsme se jednoduše zbavili několika problémů, které bychom sami za rozumné náklady řešili jen těžko.

Co jsme získali?
1) Vysoká dostupnost
2) Velikost mailboxů a disků
3) "Nafukovací" kapacita
4) Automatický upgrade
5) Zálohování
6) Centrální vyhledávání
7) Firemní sociální síť
8) Jednoduchost

Co se u nás změnilo: Uživatelé mají nejnovější kancelářské technologie dostupné odkudkoliv Management je spokojen, vše funguje za rozumné peníze Administrátoři mají klidnější spánek více času na jiné služby.

Služba Office365 také zásadním způsobem mění dosavadní způsob práce uživatelů - sdílení a spolupráci na dokumentech a jejich zálohování.

Marek Podlešák, ICT Team Leader, GMC Software Technology

Společnost Albatros Media spoléhá v komunikaci na Office 365

Společnost Albatros Media je největší nakladatelský dům na českém knižním trhu, nabízející pod značkami dvanácti samostatných nakladatelství široké spektrum mediálních produktů jako jsou knihy, e-knihy i audioknihy. Využívání nejmodernějších IT technologií je pro nás naprosto klíčové.

Hledali jsme tedy vhodný komunikační nástroj, který by byl stabilní, maximálně efektivní, podporoval společnost v jejím dynamickém růstu a zároveň umožnil optimalizovat náklady na licence, hardware i lidské zdroje. Přesně tyto požadavky splnil Office 365, kde využíváme Exchange Online pro firemní mailovou komunikaci, Skype pro firmy Online pro videokonference uvnitř firmy i online schůzky s externími partnery, SharePoint pro intranetové portály i aplikace Office, které máme k dispozici vždy v té nejnovější verzi. S odstupem času mohu říci, že Office 365 byla jednoznačně správná volba, kterou oceňují jednak samotní uživatelé, kteří mají k dispozici moderní a stabilní komunikační nástroje a téměř neomezenou velikost mailové schránky. Management oceňuje finanční úspory i jednoduše vyčíslitelné náklady do budoucna a pro IT je výhodou zjednodušení a zefektivnění IT infrastruktury, zvýšení bezpečnosti mailové komunikace využitím integrovaných bezpečnostních nástrojů i vyřešení problému s různými mailovými archivy uživatelů.

Stanislav Švarc, IT Manager ve společnosti Albatros Media a.s.

Logo

Společnost LN-Design, s.r.o. se rozhodla pro řešení Office 365

Společnost LN-Design, s.r.o. podnikající v oblasti servisu výpočetní techniky se rozhodla pro řešení Office 365. Firma zvolila Office 365 hlavně kvůli možnosti poskytnout uživatelům dostatek prostoru na poštovní schránky, bez nutnosti rozšiřování kapacit serveru, aktualizovat verzi poštovního serveru Exchange a zajistit uživatelům snadnou integraci Office365 se stávajícím systémem. Touto Implementací Office 365 firma předešla jednorázovým investicím do pořízení softwaru a získala mimo jiné možnost kdykoliv přejít na nejnovější verzi. Firma také naplno využila možnosti instalace Office až na pět zařízení jednoho uživatele.

Společnost HART PRESS zefektivnila komunikaci s Office 365

Společnost HART PRESS, spol. s r.o. poskytující komplexní služby v oblasti tisku včetně předtiskové přípravy a dokončujícího zpracování, v rámci projektu modernizace informačních technologií provedla výměnu serverového vybavení, které nabízí výkonnou platformu pro provoz nového informačního systému a řízení celého procesu od nabídky až po expedici. Byly inovovány systémy pro komunikaci, které umožňují kromě pošty i sdílení kalendářů, kontaktů a poskytují více možností využití jak řídícím a technologickým pracovníkům, tak i zástupcům na cestách s mobilními zařízeními. Důraz byl kladen na spolehlivost a vzájemnou kompatibilitu všech prvků systému. Volba padla na Exchange Online z rodiny Office 365, který nabídl velikost schránek, o které se uživatelům ani nesnilo, a to celých 50 GB pro každého uživatele. S takovou kapacitou okamžitě přestaly problémy s archivací, s vyhledáváním nebo uvažováním, zda zprávu smazat nebo ponechat.

Radim Hotař, prokurista společnosti HART PRESS, spol. s r.o.

Mobilní úřad v městě Milevsku

Přibližně stovka zaměstnanců Městského úřadu Milevsko využívá již delší dobu služby Office 365 pro zajištění každodenních pracovních úkolů a při komunikaci s obyvateli města. Dalším krokem v rozvoji efektivní městské správy je nasazení tabletů s Windows 8.1, díky kterým lze mnoho pracovních záležitostí zařídit i mimo kancelář, navíc plně elektronickou cestou. (použité technologie Microsoft Office 365, Microsoft Azure, Formuláře Software602, Windows 8.1).

„Využití tabletů a elektronických formulářů se nám velmi osvědčilo a plánujeme rozšířit jejich nasazení i u dalších úředníků, často pracujících v terénu. Například v odborech dopravy a živnostenského a životního prostředí, ale třeba i v odboru regionálního rozvoje,“

říká František Troják, tajemník Městského úřadu Milevsko.

Nadace Charty 77 – Konto BARIÉRY

Konto BARIÉRY je jedním z obecně prospěšných projektů Nadace Charty 77. Jeho mottem je: „Pomáháme vracet lidi do života,“ k čemuž mimo jiné využívá i vzdělávání handicapovaných spoluobčanů, kteří si tak mohou zvýšit svou kvalifikaci a zvýšit tak svou šanci na získání zaměstnání. Nově se k tomu přitom chystá využívat cloudové řešení Microsoft Office 365, které rozšíří možnosti nadace v oblasti vzdělávání handicapovaných.

Nově s Office 365 bez nákladů na hardware a údržbu (aneb evoluce Microsoft Small Business Serveru)

Nosným výrobním programem firmy HYDRAULICS, s.r.o., je výroba a servis přímočarých hydromotorů – hydraulických válců. Ve společnosti pracuje 41 zaměstnanců. “Starší řešení založené na Small Business Serveru 2011 bylo nahrazeno za Microsoft Office 365, aniž bychom museli nést náklady na hardware a údržbu. Zároveň jsme získali dostatečné uložiště pro informace za rozumnou cenu a vysoké zabezpečení dat splňující průmyslové standardy a vysokou dostupnost služby.”

Ing. Mojmír Plášek, vedoucí správy IT HYDRAULICS s.r.o.

“Půjčování kol je příkladem velmi sezonního byznysu, kdy se nevyplatí investovat do IT infrastruktury, která v době největšího náporu bez problémů zvládne všechny požadavky - a v zimě leží téměř nevyužitá. Sezonnost či výkyvy poptávky v nějaké podobě řeší řada firem. Cloudové služby fungují na principu pronájmu kapacity v době a množství podle aktuálních potřeb firmy. Platíte samozřejmě jen za to, co opravdu využijete. Díky tomu si tuto úroveň IT služeb mohou dnes dovolit i malé firmy, které by na velké investice do vlastních řešení neměly prostředky.
Pro podnikání, které je mimo hranice jedné země a je sezonní, je cloudové řešení, tedy pronájem IT služeb, ideální.”

Příběh společnosti Homeport, která s pomocí cloudu rozšířila svou činnost z pražského Karlína až do Velké Británie, Francie a Ruska, byl publikován minulém vydání týdeníku Ekonom v rubrice Příběhy úspěšných firem. Řešení běží na Microsoft Azure.

„Slevomat po svém vzniku velmi rychle rostl a hromadná e-mailová komunikace začínala být neefektivní pro sdílení nápadů a informování zaměstnanců o dění ve firmě. Hledali jsme proto efektivní a cenově výhodné řešení, které by řešilo interní komunikaci. Tenkrát jsme zvolili podnikovou sociální síť Yammer, prostřednictvím které dnes komunikuje všech 150 zaměstnanců firmy. Využíváme jej jako informační a diskuzní platformu, kde mají zaměstnanci možnost vyjádřit svůj názor. Yammer se nám osvědčil a sdílíme na něm nápady, myšlenky a tipy k inovacím.“

Zdeněk Linc, marketingový manažer, Slevomat


Přechod na Office 365 ušetřil BEI Multimedia Interactive 300 tisíc ročně

Společnost BEI Multimedia Interactive je součástí nadnárodní skupiny působící na trhu s energií a nově i jako nový mobilní virtuální operátor v rámci ČR. Většina firem, které do ní patří, ještě v roce 2012 využívala pro elektronickou poštu jednoduchý Linuxový server a pro práci s dokumenty Google Apps. Jenže poštovní server zaznamenával časté výpadky a s Google Apps nebyli uživatelé spokojeni, nehledě na to, že některé věci jim zcela chyběly. Více zde.

Jan Vodička, ředitel divize Relax Mobil

„Jsem skutečně přesvědčen, že naše lokální mailové řešení bylo vybudováno a spravováno z pohledu nákladů efektivně, ale i přesto se přechodem do Office 365 podařilo snížit tyto náklady o 50 procent. A to nejsme ještě zdaleka na konci optimalizačního procesu,“ říká

Petr Petrášek, ředitel divize Telco ve společnosti RWE Interní služby.

„Využití cloudových nástrojů pro pořádání audio a video konferencí nám umožnilo ušetřit náklady, které bychom jinak museli investovat do vybudování vlastní serverové a datové infrastruktury. Místo toho jsme vybavili pobočky pouze koncovými body a za samotné využívání služeb platíme měsíční poplatky,“ říká

Luboš Berkovec, ředitel řízení rizik a IT ve společnosti Air Bank.

MediClinic a.s.

Při výběru informačního systémů pro naše ordinace byla trvalá dostupnost dat jedním z hlavních kritérií. V současné době se kromě IS Galen v ČR nevyskytuje žádný jiný cloudový zdravotnický informační systém pokrývající potřeby malých ordinací a poliklinik. Proto byl výběr jasnou volbou. Dostupnost komplexních dat je pro společnost našeho typu naprosto klíčová a možnosti cloudu do budoucna velmi perspektivní.(Řešení využívá Microsoft Azure)

Martin Touš, ředitel IT, Mediclinic a.s.

MALL

“Na začátku jsme chtěli služby od Googlu. Jsem ale rád, že jsme zvolili Office 365. Funguje dobře, nabízí zajímavé bezpečnostní funkce i komunikační nástroje a přechod z LibreOffice na Microsoft Office 2013 pomohl vyřešit řadu problémů. Nikdy bych nevěřil, že si coby fanoušek open-source a uživatel telefonu s Androidem budu Office 365 chválit.“

Roman Šafránek, CIO, Internet Mall

D.A.S.

“Naše společnost prochází zásadní změnou – digitalizace a zefektivnění interních procesů, vše je cílené na spokojenost našich zákazníků. Nedílnou součástí tohoto procesu je stabilní a bezpečná infrastruktura. Proto jsme zvolili produktovou řadu Office 365, která nám umožnuje tyto cíle naplnit a zároveň splňuje i naše nároky na dostupnost řešení pro uživatele.”

Martin Mynarz, ředitel IT, D.A.S. pojišťovna právní ochrany, a.s.


Máte zájem o bližší informace?

Zanechte nám své údaje a my nebo některý z našich partnerů
Vás budeme kontaktovat.